Veel gestelde vragen
Zit u zelf met nog een vraag? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
+32 476 494 551
We krijgen regelmatig de vraag of we een checklist hebben, deze kunt u hier downloaden. zo vergeet u niks en kunt u met een gerust hart op vakantie vertrekken!
Hoe werkt online boeken op deze website?
Indien u een special verzoek heeft of hulp met boeken kunt u ons altijd contacteren op info@hoevecarpediem.be of 0032 43 81 10 69, we helpen u graag verder!
- Ga naar de pagina ‘vakantiewoningen’
- Kies een vakantiewoning
- Scrol naar beneden waar u de kalender kunt zien
- Duid een datum aan in de kalender
- Duid de opties aan die u graag wilt toevoegen aan u verblijf
- U wordt doorverwezen naar een pagina waar u veilig kunt betalen
- U krijgt een bevestigingsmail met de boekingdetails
Komen er nog kosten bij?
Nee! Bij aankomst vragen we enkel een borg van 250 euro (per woning) die u binnen de week terugkrijgt na vertrek. Onze prijzen zijn inclusief toeristentaks, btw, eindschoonmaak en energiekosten.
Zijn de bedden opgemaakt?
Natuurlijk! Bij aankomst zijn de bedden reeds fris opgemaakt.
Let op! Bedlinnen enkel gratis als u boekt via onze eigen website www.hoevecarpediem.be
Indien u via andere kanalen zou boeken, dient u zelf bedlinnen te voorzien of tijdig bij ons te huren.
Zijn er handdoeken?
Handdoeken zit niet inbegrepen in de standaardprijs, maar kunnen wel gemakkelijk bijgeboekt worden. Deze optie komt bij extra's te staan in de boekingsmodule of zelf te voorzien.
Welke koffiezet apparaten zijn aanwezig?
- Koffiezetapparaat met A4 filter
- Expresso koffiezet
- Waterkoker
Zijn de woningen privé
Zeker en vast. We hechten ontzettend veel belang aan privacy in en rond onze woningen.
Is de speelweide gedeeld?
Onze hoeve beschikt over een grote speelweide die voor de 4 woningen ter beschikking wordt gesteld. Daarnaast heeft elke woning een eigen privé terras.
Is er gratis parking?
Onze locatie is volledig voorzien van voldoende gratis parking. Er zijn 20+ parkeerplaatsen.
Kan ik online boeken en betalen?
Graag zelfs! De afgelopen jaren hebben we geïnvesteerd in een nieuwe website waar u gemakkelijk en veilig online kunt inboeken.
Voor de betalingsverwerking werken wij samen met MOLLIE en kan men kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden zoals: BANCONTACT - KBC - ING - IDEAL ...
Is er een kinderbed en kinderstoel ter beschikking?
Ja! Gelieve zelf bedlinnen voor het kinderbedje te voorzien vanwege hygiënische redenen.
Zijn huisdieren toeglaten? Helaas niet!
Helaas zijn huisdieren niet toegelaten voor hygiënische redenen. Dank voor uw begrip.
Kunnen we fietsen veilig stallen?
Ja, Fietsen kunnen bij ons veilig opgeborgen worden. Mits geen beschadigingen mogen fietsen ook binnen veilig staan.
Waar vinden we de algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden kunt u hier terugvinden
Dient er een waarborg te worden betaald?
Ja, er dient een waarborg / deposit van
250,- € per woning te worden betaald.
Dit kan op voorhand worden mee overgeschreven of ten laatste cash bij aankomst worden betaald.
Dit wordt bij de eerste persoon die zich aanmeldt gevraagd.
Wij schrijven de waarborg binnen de 10 dagen terug over op het door u doorgegeven rekeningnummer mits aftrek van eventuele beschadigingen en/of aangerekende bankkosten.